http://www.extuna.se/system/visa.asp?HID=897&FID=850&HSID=16392
Är det någon som gjort det? Någon som har erfarenhet av kvaliteten på deras produkter då de verkar tillverka allt från keramik till pannor själva?
Kostar väl skjortan att måttbeställa en panna men rätt så intressant för den som vet exakt vad man vill ha!
Är det någon som gjort det? Någon som har erfarenhet av kvaliteten på deras produkter då de verkar tillverka allt från keramik till pannor själva?
Kostar väl skjortan att måttbeställa en panna men rätt så intressant för den som vet exakt vad man vill ha!
Onödiga saker som kylslinga och pannregulator skulle man slippa betala för då. Isolera pannan och snickra till täckplåtar skulle man också kunna fixa själv.
Helt klart intresssant och kul att kunna få en panna som man själv vill.
Helt klart intresssant och kul att kunna få en panna som man själv vill.
Kvaliten är hög eller var i alla fall sist jag såg en. Dom byggde en 80 kW med 200 liter vedutrymme (om jag minns rätt) och sugande fläkt. Den funkar bra än vad jag vet.
Ska man designa en själv gäller det att tänka till på primärluften eller kopiera tex Inovan
Ska man designa en själv gäller det att tänka till på primärluften eller kopiera tex Inovan
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Ok, tror ni man skulle kunna beställa en 30kW panna med 200l + vedutrymme? Erfarenheter kring prissättningen? Primären på extunan är ingen höjdare då, eller!? Jag tänker, eller gissar att tanken är att grundkonseptet är deras egna pannor, men vet ej..Matss skrev:
Jo vart primärluften funkar bäst har jag testat fram på min Orlan.Matss skrev: