Hej! Jag och min familj har köpt en fastighet med eget vatten (djupborrad brunn) där ett kombifilter järn&mangan står installerat. Jag har försökt söka och hitta info gällande just detta filter som är köpt från svenskt vattenlaboratorium men hittar inget bra där jag enkelt kan förstå funktion samt skötsel. Hur funkar enheten (460 TC)? Hur sköter jag backspolning, påfyllnad av filtermaterial etc?