::)
Hej! Är det någon som kan svara på hur det är att om jag köper en tomt på ca 3000 m2 och vill bebygga den. Måste jag se till och sköta hela ytan. Då är det ingen skog på tomten utan det är ett öppet fält?

 
har du inga grannar som kan klaga så får du göra vad du vill ;)
gaia
 
En naturtomt får man väl ha. Grejen är väl möjligen att om du begränsar användningen till runt huset så kommer en del av en såpass stor tomt att falla under allemansrätten, så att du får räkna med att andra kommer att passera över den.
 
Tack för svaren, det var precis det jag behövde veta!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.