Hallå!!

Jag går i funderingarna att sätta in en kamin, men mitt stora bekymmer är att jag har eternittak.
Hur ska jag göra hålet??, och sen ska det ju inte vara så bra att knalla på taket.
Är det någon som har några i bra tips...
mvh hampe..
 
Redigerat:
När det gälelr att gå på taket så kan dy bygga en nockstege som du hänger över nock och går på.

Hur man tar hål i eternit vet jag inte - det kanske finns firmor som tar på sig sånt och har den rätta skyddsutrustningen?

/K
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.