3 633 läst ·
7 svar
4k läst
7 svar
skjutpartier till vinterträdgård
hej
tänkte bygga en varmbonat uterum/vinterädgård ca 34 m2 med elerktrisk golvvärme.
Vilka skjutpartier är bäst? vad kostar det att värma upp med isolerad platta under? kostar en del men vill inte att värmeförlusterna ska vara för stora. vill höra era åsikter
/Linda
tänkte bygga en varmbonat uterum/vinterädgård ca 34 m2 med elerktrisk golvvärme.
Vilka skjutpartier är bäst? vad kostar det att värma upp med isolerad platta under? kostar en del men vill inte att värmeförlusterna ska vara för stora. vill höra era åsikter
/Linda
hej
Har varit ock kollat på skånska byggvaror men tyckte dom verkade lite "skramliga" men priset verkade bra , sedan har vi kollat på willabs wg85 och dom verkade vara riktigt bra. någon som har nån erfarenhet av dom? funkar dom i ett åretrunt uppvärmt uterum?
vilket kanalplasttak är bäst då?
Har varit ock kollat på skånska byggvaror men tyckte dom verkade lite "skramliga" men priset verkade bra , sedan har vi kollat på willabs wg85 och dom verkade vara riktigt bra. någon som har nån erfarenhet av dom? funkar dom i ett åretrunt uppvärmt uterum?
vilket kanalplasttak är bäst då?
Beställde Hajom skjutpartier, till ett 20m2 uterum. 4,6 M bredd de kostade 89 tkr inklusive moms. Det är riktigt bra grejer! Det kommer ALDRIG bli lönsamt med tanke på hur mycket jag sparar i energikostnad, men de är stabila, snygga och tätar i nederkant. Ett par rangliga från skånska byggvaror hade kostat ca 6-7 tkr... Jag tror dock att jag inte kommer ångra mig. 25 års garanti!
Ja bara det partiet kostade 89 000:- sen kostade övriga elitefönster, 35 000:- till, så inget slog hajom.lulelinda skrev:
//Anders
ja kostar det så smakar det. man får helt enkelt vad man betalar för. skånskas partier såg bra ut men jag upplevde dom som skramliga, har aldrig testat hajom men man får ta sig en titt. andra rekomendationer?
Och 0 månaders glasgaranti vilket märktes när mittenrutan sprack på mitt Hajomparti efter ett år. Ingen hjälp, ingen service. Va väl spenderade 50 papp....aedwall skrev:Beställde Hajom skjutpartier, till ett 20m2 uterum. 4,6 M bredd de kostade 89 tkr inklusive moms. Det är riktigt bra grejer! Det kommer ALDRIG bli lönsamt med tanke på hur mycket jag sparar i energikostnad, men de är stabila, snygga och tätar i nederkant. Ett par rangliga från skånska byggvaror hade kostat ca 6-7 tkr... Jag tror dock att jag inte kommer ångra mig. 25 års garanti!
Klicka här för att svara