Har haft dom monterade länge nu

.
Men ingen färg på plats.
Tänkte lacka dom genom målaren
på jobbet men det skulle bli transport problem.
Så jag köpte färg av honom och ska
måla dom själv

.
Att jag inte har gjort dom klart är att jag
ska ändra lyset invändigt.
Tyckte det inte blev bra med spottar invändigt
funderar på att byta till lysslang som jag ska lägga
lite dolt.
Vill ju inte att det börjar brinna.
Spottar blir ju ganska varma.
Mvh Putte