Hjälp! För många år sedan köpte jag skjutdörrar för garderober från KA Design. Nu är hjulen uppsliten och behöver bytas men KA Design finns inte kvar, andra tillverkare har inte den typen av beslag. Vet någon något om företaget eller reservdelar till dessa dörrar. Slitet hjul och beslag från skjutdörr för garderob söker information om reservdelar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Metallhjul och beslag för skjutdörr till en garderob på vit bakgrund.
Skapa konto

om du inte hittar, så fråga någon som har 3d printer. Blir inte av rätt material kanske, men borde hålla ett tag.
Förmodar att det bara är själva hjulet som är slitet.

Tack för svaret. Det har visserligen hänt en hel del när det gäller material för 3d printning men jag är tveksam i det här fallet.
Här gäller det en stor dörr med spegel på båda sidor och den är väldigt tung.

opa43 opa43 skrev:
Hjälp! För många år sedan köpte jag skjutdörrar för garderober från KA Design. Nu är hjulen uppsliten och behöver bytas men KA Design finns inte kvar, andra tillverkare har inte den typen av beslag. Vet någon något om företaget eller reservdelar till dessa dörrar.[bild][bild]
Hej,

Hur löste det sig? Jag har exakt samma hjulbeslag och problem?
DanKar53

Leta på Amazon, där finns allt möjligt

K Kurtivan skrev:
Leta på Amazon, där finns allt möjligt
Tackar så jättemycket för tipset!
DanKar53

D DanKar53 skrev:
[bild]Hej, jag hittade dessa hjul på nätet och monterade dom i den gamla hållaren, det är en del arbete men det fungerade

Hur löste det sig? Jag har exakt samma hjulbeslag och problem?
DanKar53

Hej, tack för ditt svar och det låter intressant. Tyvärr hittar ja ingen bild.
DanKar53

D DanKar53 skrev:
[bild]Hej, tack för ditt svar och det låter intressant. Tyvärr hittar ja ingen bild.
DanKar53
På bilden syns flera vita hjul eller rullar i plastpåsar med streckkoder, placerade på en bordsyta.
Skapa konto
Hoppas det går bättre den här gången

Det gjorde det. Tack!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.