Förstår inte...
Läser jag badrumsinstruktionen på sidan här så tror jag att jag kan använda golvspån som flytspacklas i ett våtrum. Tycker det står samma sak på bkr's sida.
Var på Fredells (byggvaruhus i sthlm) idag och frågade vad jag skall ha på golvet och då sa de aquaboard, en cementskiva, typ.
Jag skall bygga ett ca 1 kvm stor utrymme för en varmvattenberedare och en hydrofor. VVB står med hos bkr, samma regler som tvättstuga, dvs tätskikt 50 mm upp på vägg, torde väl vara detsamma för en hydrofor?
Vad göra? Lägga golvspån och sedan tätskikt? Eller måste jag spackla först? Eller måste jag använda cementskiva?