1 455 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Skippa va-lås?
Snabb fråga - ska leda ner vatten från diskhon i tvättstugan till en golvbrunn nedanför - och normalt sätter man ju dit ett vattenlås efter diskhon.
Men det lär väl varken behövas eller fylla någon funktion i mitt fall?
Golvbrunnen har ju vattenlås..
Jag behöver väl bara leda ner vattnet till brunnen ?

Men det lär väl varken behövas eller fylla någon funktion i mitt fall?
Golvbrunnen har ju vattenlås..
Jag behöver väl bara leda ner vattnet till brunnen ?
Klicka här för att svara
