Jag planerar att bygga exakt likadant. Dvs bärlina+regelstomme i samma "nivå". Kör plintar varannan meter sen spikar jag fast reglar med cc60 för att kunna skruva trallen i.
45x145 i stommen och 27x120 på trallen. Tror det blir finfint!
45x145 i stommen och 27x120 på trallen. Tror det blir finfint!
Hej ,[fredrik skrev:
Jag har beställt får allt denna veckan så kan jag
gå igång nu på helgen.
Bärlinor och reglar 45x145 allt på samma nivå.
Jag tror det blir bra.
/Furulund
Hej,[fredrik skrev:
Då jag fäster bärlinan mot grunden hur tät sätter jag expanstionsbult och sätter jag 2 st åtgången.
Klicka här för att svara

