Hej,

Planerar att köpa en robotgräsklippare och har kokat ner mitt val till Robomow, men blir inte klok på vilka skillnader som det är mellan de olika produktserierna RS, TS och MS.

Jag tittar på RS622 och TS1800 och kan inte se skillnad i specen förutom ytan, färg och pris.

Finns det någon med kunskap om detta och vill dela med sig vore jag tacksam :-)

Har någon även information om skillnaderna mellan RS612 och RS622 skulle jag även vilja ta del av detta.

/Björn
 
TS1800 säljs väl bara via byggvaruhus och får väl därmed ingen support från Tidab

Skillnaden mellan 612 och 622 är att klippmotorerna eller om det var drivningen har bortslösa motorer på den större modellen vilket förklarar att den senare klarare större tomt med samma batteri.

Och upp till toppmodellen 630 är enda skillnaden att den har större batteri.

Fick dessa uppgifter av supporten på Tidab - 630 har väl också medföljande fjärrstyrning.
 
Tack för snabbt svar :-)

Det blir nog en RS612 då för min del.

/Björn
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.