Hej,
Planerar att köpa en robotgräsklippare och har kokat ner mitt val till Robomow, men blir inte klok på vilka skillnader som det är mellan de olika produktserierna RS, TS och MS.
Jag tittar på RS622 och TS1800 och kan inte se skillnad i specen förutom ytan, färg och pris.
Finns det någon med kunskap om detta och vill dela med sig vore jag tacksam
Har någon även information om skillnaderna mellan RS612 och RS622 skulle jag även vilja ta del av detta.
/Björn