Hej!
Råkade förstöra en packning när jag skruvade åt kopplingen lite för hårt, har både fiber och gummipackningar hemma som passa, men vilken är att föredra? finns det några rekommendationer när man ska använda fiber vs gummi?
Råkade förstöra en packning när jag skruvade åt kopplingen lite för hårt, har både fiber och gummipackningar hemma som passa, men vilken är att föredra? finns det några rekommendationer när man ska använda fiber vs gummi?
Det beror ju lite på vad det är för koppling...D DMG skrev:
Men dra för hårt på släta ytor med planpackning brukar generellt vara svårt.
Du har inte dragit din "packning" mot vass klämringsände?! (Som inte ska misstas för slätända).
Lägg upp en bild på installationen så får du nog fler bra svar! 👍👍✅
Klicka här för att svara

