Samköp?

Här blir det delvis till inköp av råvaror till midsommar och det som blir kvar hamnar på sparkontot

• Gilla
corre
  • Laddar…
badtastex skrev:
Samköp?
Var det menat till mig?
I så fall kan det vara möjligt. PMa mig din mail så kan jag skicka över offerten.

För första gången på så många år får jag tillbaka på skatten. Har beställt en Hammer A3 26 med hjul o förlängningsbord.

Idag kom pengarna in på kontot... :thumbup:

D09
Remne skrev:
Idag kom pengarna in på kontot... :thumbup:
Samma här :)

Då jag sedan några år driver egen firma så vore det ekonomisk våldtäkt att köpa verktyg för privata pengar.

Därmed återstår alternativ två, att skänka tillbaka stora delar av pengarna till staten genom en våldsam shoppingrunda på Systembolaget.

Reskassa när vi åker söderut brukar återbäringen nyttjas till:)

Se där ja, pengar på kontot (handelsbolag till trots). Blir till att betala tillbaka lite pengar för dräneringen av huset...

ullberg
Detta är verkar även jag som egenföretagare få innan midsommar. Loggar jag in på Skatteverket står det att pengarna gick den 1:a, men på banken syns inget ännu, någon tjänar tydligen pengar på transit...

/U

Även jag har enskild firma, skattemyndigheten betalade ut pengarna den 1:a och de kom in på kontot idag.

Pengar in igår :)

Noterade att de anser att de betalat ut pengar enligt skatteverkets e-tjänst den 1/6 men fortfarande inget på kontot... :confused:
Verkar som att det första som dessa pengar skall betala är en oförutsedd bilservice på 5,500:-

slacker skrev:
Noterade att de anser att de betalat ut pengar enligt skatteverkets e-tjänst den 1/6 men fortfarande inget på kontot... :confused:
Verkar som att det första som dessa pengar skall betala är en oförutsedd bilservice på 5,500:-
Nordea? :)

ullberg
FredrikR skrev:
Nordea? :)
I mitt fall (har inte heller fått pengar trots skv betalade den 1:a): SEB

/U

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.