Skarvarna fr spånskiva synns igenom tapetter i vårat nya nus på vissa ställen.
Undrar om det är normallt. Har inte haft slutbesiktning än. Ska man påpeka detta som ett fel eller kommer vi att framså som pettiga?? ???
Du måste ta upp det i slutbesiktningen. Det ska inte synas igenom. Om det inte fixas nu kommer ni reta er på det lång tid framöver.
Stå på dig annars gör någon annan det.
Du måste ta upp det i slutbesiktningen. Det ska inte synas igenom. Om det inte fixas nu kommer ni reta er på det lång tid framöver.
Stå på dig annars gör någon annan det.