Skarvarna fr spånskiva synns igenom tapetter i vårat nya nus på vissa ställen.
Undrar om det är normallt. Har inte haft slutbesiktning än. Ska man påpeka detta som ett fel eller kommer vi att framså som pettiga?? ???
 
Du måste ta upp det i slutbesiktningen. Det ska inte synas igenom. Om det inte fixas nu kommer ni reta er på det lång tid framöver.
Stå på dig annars gör någon annan det.
 
BAS skrev:
Du måste ta upp det i slutbesiktningen. Det ska inte synas igenom. Om det inte fixas nu kommer ni reta er på det lång tid framöver.
Stå på dig annars gör någon annan det.
Håller med helt. Ni är inte petiga.
 
Spånskiva i vägg??????? Vanligen har man väl gips under tapet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.