Hej.
Som ni kanske läst i ett annan inlägg så måste jag dra fram en ny Pem-slang för inkommande vatten.
Ska skarva inne på min trädgård mot den gamla Pel-slangen som har dim.
32x22,8 med en ny Pem-slang 32x26,2

Vad skall jag använda för kopplingar för att lyckas med det ?

Har titta på Rinkaby rör och fundera på om detta skulle funka..

En sådan här 32x26,2 utv. gänga http://www.rinkabyror.se/?showart.aspx?id=203
som man skarva ihop med en sådan här 32x22,8 inv.Gamla NT10 http://www.rinkabyror.se/?showart.aspx?id=780

Vad tror ni....Några andra förslag ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.