Har denna "koppling" på inkommande fiber där den går ner i marken utanför huset. Vitt in i huset, lila ner i mark
Någon som vet om det går att dela denna och få ihop den igen efteråt? Och om fibern är delad här eller är det bara höljet/slangen som är skarvat.
Skulle vara ett smidigt att kunna dela fibern här då jag behöver flytta fiber till andra sidan några gjutna grundplintar pga tillbyggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som vet om det går att dela denna och få ihop den igen efteråt? Och om fibern är delad här eller är det bara höljet/slangen som är skarvat.
Skulle vara ett smidigt att kunna dela fibern här då jag behöver flytta fiber till andra sidan några gjutna grundplintar pga tillbyggnad.
Om man absolut behöver flytta fibern så är det ett bra ställe, men man måste minst dra ut, stoppa tillbaka och kontaktera om fibern. Eventuellt måste man blåsa in en ny fiber. Båda saker är något du får betala nätägaren för att göra.
Klicka här för att svara