D Dejvan #1 Medlem · 111 inlägg 29 jun 2009 11:32 Dejvan Medlem 111 inlägg 29 jun 2009 11:32 #1 Hej, Funderar på att bygga ett enkelt platt skärmtak övanför källardörren, men jag undrar hur jag lämpligtvis gör med övergången mellan taket och den befintliga panelen? kan man sätta "överplåten" med tätmassa mellan bottenbrädan och lockbrädan?
Hej, Funderar på att bygga ett enkelt platt skärmtak övanför källardörren, men jag undrar hur jag lämpligtvis gör med övergången mellan taket och den befintliga panelen? kan man sätta "överplåten" med tätmassa mellan bottenbrädan och lockbrädan?
D Dejvan #2 Medlem · 111 inlägg 29 jun 2009 11:36 Dejvan Medlem 111 inlägg 29 jun 2009 11:36 #2 Kanske fann jag svaret på min fråga.... http://www.byggahus.se/forum/tak-vind/32260-standskiva.html