Vi har ett parkettgolv i vardagsrummet som mest troligt las in runt 1970 när huset byggdes. Jag antar att det är ett "riktigt" parkettgolv.

Nu har vi fått två lokala vattenskador på golvet pga att en blomkruka läckte vatten och en robotdammsugares mopp blötte ner. Det är alltså väldigt lokala och små skador på ytan.

Finns det något sätt att åtgärda dessa skador utan att behöva slipa om hela golvet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.