Hej. Jag har tummen lite mitt i handen och efter att min fru råkade få lim på vårt vitlaserade bord så valde vi att försöka få bort det med ett limborttagningsmedel. Resultatet var, kanske uppenbarligen, att vitlaseringen även åkte bort. Vad är era tips på att återställa bordet? Eller vad hade en snickare tagit ungefär för att fixa till det?
Tacksam för tips.
Tacksam för tips.
Verktygstokig
· Halland
· 8 338 inlägg
Säker på att d t var en vitlasering och inte typ en vitpigmenterad hårdvaxolja?D Daniel Vinnlund skrev:Hej. Jag har tummen lite mitt i handen och efter att min fru råkade få lim på vårt vitlaserade bord så valde vi att försöka få bort det med ett limborttagningsmedel. Resultatet var, kanske uppenbarligen, att vitlaseringen även åkte bort. Vad är era tips på att återställa bordet? Eller vad hade en snickare tagit ungefär för att fixa till det?
Tacksam för tips.
Hm bra fråga, kände inte till att det fanns en skillnad. Det är detta bordet, står bara vitpigmenterad ek https://www.nordiskarum.se/brenderup-matbord-vitpigmenterat.htmlFrustrator skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 338 inlägg
Tack för allt engagemang hittills, jag har mailat kundtjänst och hoppas få svar inom kort!
Klicka här för att svara