Hej!
Har hyrt ut ett hus och golvet i uterummet (inglasat) har blivit skadat. Se bild.
Någon som vet hur det kan bli såhär? Fd hyresgästen verkar inte kunna ge svar eller vill inte ge svar.
Önskar inga förslag på att fd hyresgäst ska ersätta, undrar bara hur det kan bli så skadat. Inga mattor har legat där det är fläckat och det är inomhus inglasat med tak. Ingen synlig läcka osv.
Det har nyss regnat på altanen som är utomhus på bilden.
Har hyrt ut ett hus och golvet i uterummet (inglasat) har blivit skadat. Se bild.
Någon som vet hur det kan bli såhär? Fd hyresgästen verkar inte kunna ge svar eller vill inte ge svar.
Önskar inga förslag på att fd hyresgäst ska ersätta, undrar bara hur det kan bli så skadat. Inga mattor har legat där det är fläckat och det är inomhus inglasat med tak. Ingen synlig läcka osv.
Det har nyss regnat på altanen som är utomhus på bilden.
Klicka här för att svara
