Xzenonmg #1 Medlem · 17 inlägg 12 mar 2021 14:44 Xzenonmg Medlem 17 inlägg 12 mar 2021 14:44 #1 Hej. Jag märkte en skada på mitt laminat golv i form av en tryck skada. Vet någon om det går att laga sådan? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #laminat #skada #skadat #skador
Hej. Jag märkte en skada på mitt laminat golv i form av en tryck skada. Vet någon om det går att laga sådan?
allexx #2 Allvetare · västmanland · 461 inlägg 13 mar 2021 09:02 allexx Allvetare västmanland 461 inlägg 13 mar 2021 09:02 #2 Xzenonmg skrev: Hej. Jag märkte en skada på mitt laminat golv i form av en tryck skada. Vet någon om det går att laga sådan? Då färg/golv butiker har dem oftast ett sett med hårdvax och en "penna" för att smälta och forma.
Xzenonmg skrev: Hej. Jag märkte en skada på mitt laminat golv i form av en tryck skada. Vet någon om det går att laga sådan? Då färg/golv butiker har dem oftast ett sett med hårdvax och en "penna" för att smälta och forma.
J julielicious #3 Medlem · skåne · 2 inlägg 1 jun 2021 10:54 julielicious Medlem skåne 2 inlägg 1 jun 2021 10:54 #3 Xzenonmg skrev: Hej. Jag märkte en skada på mitt laminat golv i form av en tryck skada. Vet någon om det går att laga sådan? Hej hittade du någon lösning på detta?
Xzenonmg skrev: Hej. Jag märkte en skada på mitt laminat golv i form av en tryck skada. Vet någon om det går att laga sådan? Hej hittade du någon lösning på detta?
B bobobjorn #4 Medlem · 42 inlägg 4 jul 2021 10:07 bobobjorn Medlem 42 inlägg 4 jul 2021 10:07 #4 J julielicious skrev: Hej hittade du någon lösning på detta? Jag har använt https://www.byggmax.se/reparationsvax-pergo-p13077 på skador förut och det blir rätt bra. Bättre ju mer energi man lägger. Finns rätt bra videos som visar hur man gör.
J julielicious skrev: Hej hittade du någon lösning på detta? Jag har använt https://www.byggmax.se/reparationsvax-pergo-p13077 på skador förut och det blir rätt bra. Bättre ju mer energi man lägger. Finns rätt bra videos som visar hur man gör.