Fick en liten skada i plasthöljet på ett elementrör i stål, så att metallen blev synlig. >

Skadan är under golvnivå, men ganska lättåtkomlig. Har haft på aquatät, men skulle vilja veta om det finns något bra sätt att återfå ett obrutet plasthölje. Är förresten installationen godkänd annars?