Fick en liten skada i plasthöljet på ett elementrör i stål, så att metallen blev synlig.  >:(Skadan är under golvnivå, men ganska lättåtkomlig. Har haft på aquatät, men skulle vilja veta om det finns något bra sätt att återfå ett obrutet plasthölje. Är förresten installationen godkänd annars?
 
är det priolrör vi pratar om så är den vita plasten kondensskydd.
Aquatätt fäster nog så det räcker.
 
Ok, tack för svaret! Är dock inte säker på om röret är prisol, brukar inte de vara i koppar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.