På vår framsida har vi nyligen grävt bort buskar/snår och grävt bort ca 20 cm jord på djupet över hela ytan. Nu ska vi anlägga gräs där samt någon blommande buske typ vidjehortensia och några perenner. Behöver vi lägga markduk innan vi lägger dit ny jord och gräs?