2 337 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Ska lägga Isodrän, så jag har frågor...
Vi har bestämt oss för att lägga Isodrän i våran krypgrund (lecablock) som är 1,5meter djup.
Nere i grunden finns just nu, sand och under den finns en plastmatta av något slag och vi har fryssprickor på grunden som måste lagas.
Sen ska vi ha en avfuktare där nere är det tänkt, men problemet är att vi inte vet hur man gör riktigt?
- Isodränskivorna förstår jag mig på, men hur får man Isodränskivan under själva sulan? För på ritningarna ser det ut som den är under sulan?
- Hur lagar man fryssprickorna på utsidan av grunden och ska vi sätta igen all ventilation om vi ska ha ner en avfuktare?
- Något annat vi måste tänka på?
Nere i grunden finns just nu, sand och under den finns en plastmatta av något slag och vi har fryssprickor på grunden som måste lagas.
Sen ska vi ha en avfuktare där nere är det tänkt, men problemet är att vi inte vet hur man gör riktigt?
- Isodränskivorna förstår jag mig på, men hur får man Isodränskivan under själva sulan? För på ritningarna ser det ut som den är under sulan?
- Hur lagar man fryssprickorna på utsidan av grunden och ska vi sätta igen all ventilation om vi ska ha ner en avfuktare?
- Något annat vi måste tänka på?
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Klicka här för att svara