Hej,
Precis installerat en Nibe 730 i vårt nybyggda hus som i övrigt håller hög finish och prestanda. Men ska det se ut så här? Känns slarvigt och något en treåring gjort?
Precis installerat en Nibe 730 i vårt nybyggda hus som i övrigt håller hög finish och prestanda. Men ska det se ut så här? Känns slarvigt och något en treåring gjort?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Självbyggare
· Stockholm
· 8 590 inlägg
Känns som att man borde satt dit en sån här - https://jsenergi.com/reservdelar-ni...cu-066048/nibe-overskap-teleskop-385-635.html
Så har de gjort vid installation av vår F730.
Så har de gjort vid installation av vår F730.
Självbyggare
· Stockholm
· 8 590 inlägg
Klicka här för att svara