1 813 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Sjunkande ladan på sidan
Jag har själv hissat och rätat till min lada… bytat ruttna och/eller obefintliga bottenstockar… Domkrafter och stämplar is da shit..
Hissa sätt dit stämp, flytta i sidled hissa igen och sätt stämplar…. Satte spännband för att hålla samma avstånd på överliggarna på Resp långvägg…
Jag kan säga att det är inget för den oerfarne och det är mycke som kan skita sig…och då har man en lada över sig
Hissa sätt dit stämp, flytta i sidled hissa igen och sätt stämplar…. Satte spännband för att hålla samma avstånd på överliggarna på Resp långvägg…
Jag kan säga att det är inget för den oerfarne och det är mycke som kan skita sig…och då har man en lada över sig
Klicka här för att svara