Vet inte om detta passar här, men jag funderar på att använda sjövatten (damm i detta fall) till att bevattna trädgården. Jag behöver tips om utrustning.
* Vilken pump borde jag köpa?
* Vilken dimension på PEM slang
* Hur fixar jag anslutningar till trädgårdsslang, tänker mig en stolpe upp med anslutning för slangen.
Andra tips?
Ingen pumphöjd. Dammen som vattnet ska tas från ligger lite upphöjd och vattenytan ligger i snitt 1 meter över gräsmattan. Jag vill kunna köra 1-2 vattenspridare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder