4 321 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Sitter och dreglar över Swedol-katalogen...
Jag är lite sugen på att uppgradera verktygsväggen med nya ring-nycklar med spärrfunktionalitet, står lite i valet och kvalet mellan Biltemas proffsmodeller(10-års garanti) och swedols AmPro..
Så jag tänkte fråga lite här, då jag antar att ni vet.
Är AmPro bättre? De ligger i ungefär samma prisklass som biltemas. Eller är det något annat(märke/leverantör) jag bör kolla på?
/Johan
Så jag tänkte fråga lite här, då jag antar att ni vet.
Är AmPro bättre? De ligger i ungefär samma prisklass som biltemas. Eller är det något annat(märke/leverantör) jag bör kolla på?
/Johan
Jag vet inget om AmPro-verktyg, men efter att ha tittat i Swedols katalog kan man konstatrera att man måste ha hantverkarrabatter för att priserna skall bli konkurrenskraftiga. Mina erfarenheter av Biltemas 10-årsgaranti-grejer är goda.
Biltemas 10års garanti vertyg är ju toppen. Så även AmPro. Tycker att Ampros spärrnycklar har lite väl mycket bockning. Har alrdig fatat det här med att köpa dyra vertyg när man ändå alltid slarvar bort dom
Kolla hos ELFA. Dom har utförsäljning av en del prylar bl.a. spärringnycklar.
www.elfa.se klicka på utförsäljning i vänstra menyn. I Elfa kallas dom för glidnyckel.
Pris 29:- stycket + moms från 8 mm till 23 mm. Tillverkare Kabo Tool.
/m
www.elfa.se klicka på utförsäljning i vänstra menyn. I Elfa kallas dom för glidnyckel.
Pris 29:- stycket + moms från 8 mm till 23 mm. Tillverkare Kabo Tool.
/m
Klicka här för att svara