Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Nu uttalar jag mig bara som amatör så fäst inget avseende vid detta. Men: du ska ha en näve ledning till övers för att koppla, säg en dm eller så. Annars blir det svårigheter.
Blir det för kort så får du dra nya kablar i rören, inte svårare än så.
Blir det för kort så får du dra nya kablar i rören, inte svårare än så.
Redigerat:
Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Måste ha missat fyra trådar här...
Nä! Det ser inte rätt ut.
Trådarna skall vara skalade 11 mm och instuckna så man ser kopparen i den genomskinliga kammaren!
Trådarna skall vara skalade 11 mm och instuckna så man ser kopparen i den genomskinliga kammaren!
Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Man kan inte koppla utan att ha tillräckligt med slack i anslutande trådar. Dra ny tråd i rören så du får koll på anslutningarna.
Klicka här för att svara

