Kreativa lösningar efterfrågas! Vill ha känslan av en öppen eld på golvet/bordet som en samlingspunkt i vardagsrummet likt den vid vindskyddet eller i tältkåtan.
Hyresrätt så alla former av riktiga eldstäder går bort.
Närmaste jag kommit är etanolkamin men de flesta har bara en skåra där elden kommer upp, borde gå att hitta något som känns mindre artificiellt. Har googlat en massa men bara lyckats hitta små varianter av den runda modellen som är ett steg närmare vad jag tänker mig. Tex denna:
Nån som vet om det finns större runda etanol-eldar? Kanske rentav med fejkade vedträn som inte ser förskräckliga ut?
Eller nån annan rolig lösning!
(Ja, jag är ute och gör riktiga brasor ofta. Detta är en rolig grej att ha hemma )