3 040 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Simpla stugfönster
behöver byta två av fönstrena i sommarstugan men har rejält svårt att hitta det jag vill ha
jag har noll intresse av u-värden eller energiförluster eller någonting sådant alls utan vill bara hitta sånna som är likadana som resten av fönstrena i stugan
det jag vill ha är ett fönster i måtten 11x10 och ett 13x10 (bxh)
fönstrena ska vara 1+1 glas kopplat och två luft. de ska inte ha nån aluprofil för att skydda mot regn på utsidan och ska ha sånna klassiska ringkrokar en uppe och en nere på varje fönster.
de behöver inte vara målade eller något sådant och de ska inte ha spröjs
byggmax har precis sånna jag söker, även skånska byggvaror, simplaste möjliga fönster men inte i mina mått! vart kan jag hitta sånna simpla fönster i flera mått?
hemsk tacksam för hjälv
jag har noll intresse av u-värden eller energiförluster eller någonting sådant alls utan vill bara hitta sånna som är likadana som resten av fönstrena i stugan
det jag vill ha är ett fönster i måtten 11x10 och ett 13x10 (bxh)
fönstrena ska vara 1+1 glas kopplat och två luft. de ska inte ha nån aluprofil för att skydda mot regn på utsidan och ska ha sånna klassiska ringkrokar en uppe och en nere på varje fönster.
de behöver inte vara målade eller något sådant och de ska inte ha spröjs
byggmax har precis sånna jag söker, även skånska byggvaror, simplaste möjliga fönster men inte i mina mått! vart kan jag hitta sånna simpla fönster i flera mått?
hemsk tacksam för hjälv
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 inlägg
Klicka här för att svara