Nope, det är jag med på. Nu är det här i källaren som - trots dränering osv - har ett relativt högt fukttryck från marken så jag kommer inte att ha något tätskikt. duschplatsen blir "ovanpå" något nedsänkt duschkar mot väggarna kommer jag att ha utbyggda, ventilerade väggar (med kakel på...), övrigt ren kalkputs och Serpo 242 då...