K
Nä, det ska det inte vara ända som kan bli svårt är om du försöker måla den på tätskikt för det kommer inte att gå.
 
Nope, det är jag med på. Nu är det här i källaren som - trots dränering osv - har ett relativt högt fukttryck från marken så jag kommer inte att ha något tätskikt. duschplatsen blir "ovanpå" något nedsänkt duschkar mot väggarna kommer jag att ha utbyggda, ventilerade väggar (med kakel på...), övrigt ren kalkputs och Serpo 242 då...
 
K
Då ser inte jag nåt problem alls mer än att man ska ha i tanken att färgen är ett snäpp starkare, men det har vi ju diskuterat förr... :)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.