Hej, Har en Siemens iq300 diskmaskin och autoOpen dry funktion fungerar inte, alltså luckan öppnas inte av sig själv. Funktionen fungerar endast efter på Eko programm. Är det någon som vet hur ska jag ändra på det?
Siemens IQ300 diskmaskin SN43EW71MS med autoOpen funktion och digital display, vit framsida med svart panel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

V Val.J skrev:
Hej, Har en Siemens iq300 diskmaskin och autoOpen dry funktion fungerar inte, alltså luckan öppnas inte av sig själv. Funktionen fungerar endast efter på Eko programm. Är det någon som vet hur ska jag ändra på det?
[bild]
Hej, auto open dry, ska man undvika om inte både skåpen och bänkskivan vid diskmaskinen är ordentligt skyddade för den varma fuktiga luften som diskmaskinen släpper ut, jag har egen erfarenhet av det med förstörda skåp och bänkskiva efter ca den halva beräknade livslängden, det enda positiva blev att jag bytte hela köket
till ett finare, det nya köpet har jag lackat med båt lack ( fukt tåligt) i utrymmet för diskmaskin, trots det kommer jag aldrig att använda den funktionen igen.

• Gilla
Val.J
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.