2 264 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Siemens diskmaskin stängs av efter 10 sek
Jag skriver här för det kommer inte upp någon felkod.
När jag startar maskinen så börjar den blå lampan lysa och allt är som det ska. Men sen händer inget. Och efter en stund så slocknar lampan. När jag öppnar luckan är det som om jag aldrig har tryckt på start.
SIEMENS SD6DW1S SN63HX60CE
Vattnet är på och avloppspumpen är rensad.
När jag startar maskinen så börjar den blå lampan lysa och allt är som det ska. Men sen händer inget. Och efter en stund så slocknar lampan. När jag öppnar luckan är det som om jag aldrig har tryckt på start.
SIEMENS SD6DW1S SN63HX60CE
Vattnet är på och avloppspumpen är rensad.
Varit med om att panelen var kass så startknappen fibbladeFloorhost skrev:
Jag skriver här för det kommer inte upp någon felkod.
När jag startar maskinen så börjar den blå lampan lysa och allt är som det ska. Men sen händer inget. Och efter en stund så slocknar lampan. När jag öppnar luckan är det som om jag aldrig har tryckt på start.
SIEMENS SD6DW1S SN63HX60CE
Vattnet är på och avloppspumpen är rensad.
Den hinner inte ta in vatten men det är två diskmaskiner uppkopplade till samma och den får vatten och fungerar som den ska.Mats-S skrev:
https://fixpart.se/sv/product/view/0308419524electroluxaren skrev:
Har du testat att hålla en kraftig magnet framme vid luckan till vänster om torx 10-skruven? Där sitter hall-sensorn som känner av om luckan är stängd, Så att inte magneten i maskinen är kass.
Klicka här för att svara