2 987 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Siemens DiscControl?
Medlem
· Västra götalands län
· 49 inlägg
Hej
Är det någon här som sett eller känt på nån av Siemens hällar med DiscControl?
Är det något att ha?
Har själv små barn och tycker det verkar smidigt att kunna plocka bort "rattarna", dessutom tycker jag den ser rätt fräck ut...
Nån som vet om den finns på display någonstans i Göteborgsområdet?
Tack på förhand
Andreas
Är det någon här som sett eller känt på nån av Siemens hällar med DiscControl?
Är det något att ha?
Har själv små barn och tycker det verkar smidigt att kunna plocka bort "rattarna", dessutom tycker jag den ser rätt fräck ut...
Nån som vet om den finns på display någonstans i Göteborgsområdet?
Tack på förhand
Andreas
Finns på HTH eller om det var köksutställning som ligger mellan avenyn och heden. Marbodal tror jag att det är.
Kollade lite snabbt på den förra veckan.
Var inget för mig men gillar att ha riktiga vred. Mest utseendet på panelen som inte skulle fungera i mitt kök.
Kollade lite snabbt på den förra veckan.
Var inget för mig men gillar att ha riktiga vred. Mest utseendet på panelen som inte skulle fungera i mitt kök.
Redigerat:
Medlem
· Västra götalands län
· 49 inlägg
Har haft denna häll i lite över två år nu och jag är grymt nöjd...
Skönt att ha "riktiga" vred istället för sliders.
Jag hade hoppats på att man kunde ta bort disc:arna med spesen igång, men det går inte. Gör man detta så stängs hällen av (har jag för mig). Dock kan man ju ta bort vreden medans man inte använder den, så är det ingen som kan starta den av misstag...
//Andreas
Skönt att ha "riktiga" vred istället för sliders.
Jag hade hoppats på att man kunde ta bort disc:arna med spesen igång, men det går inte. Gör man detta så stängs hällen av (har jag för mig). Dock kan man ju ta bort vreden medans man inte använder den, så är det ingen som kan starta den av misstag...
//Andreas
Det är just riktiga vred jag tror att jag vill ha. Vanlig touch man trycker på är inte i min smak, skall åka och prova "touch slide" och se om det är bättre. Ska försöka leta upp något ställe i Stockholm där man kan då klämma och känna på en med vred.
/Fredrik
/Fredrik
Klicka här för att svara