Byggahus.se
Hej alla,
Tänkte kolla lite med er här inne som har sidomarkis hur kvalitén är på dessa finns en del storlekar då jag är ute 120x600cm.

Nu behöver jag lite hjälp det så här att, jag har en trädgård där jag behöver stänga ena sidan.
För å skydda grabben som är 1.5år gammal inte ska behöva ta sig ut ut från våran trädgård.

Så jag tänkte fälla ut markisen när vi tar han ut till trädgården.

Tanken var att skulle bygga staket men föreningen accepterar ej att jag blockerar vägen för andra grannar då då dem behöver sig igenom.

Dock har en garage vägg mittemot så jag tänkte fästa ena skenan mot väggen och rulla ut när det behövs.

Finns det någon här inne som har använd sidmarkiser för skydda ungar inte ska ta sig ut?

Har endast sett på nätet hur dem funkar bifogar bild hur de ser ut.

• Screenshot_20200527_000928_com.android.chrome.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
De sägs ju att dupont plantex platinum ska hålla ps under jord, vad jag hittar så är de endast snabbgrus.se som säljer och de är 125kvm. Jag skulle vilja prova då jag har ett litet bestånd vid tomtgräns och kan bygga en kant där duken kan få uppvik. Vill den växa åt grannens håll kan den väl få göra de och ovan duken är de gräsmatta så är lär den inte trivas heller. Är de någon som vill dela på en rulle för halva räcker gott och väl för mig

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.