Jag fattar inte vad du ska med lärk till på en fasad....
Vanlig fur och gran håller ju hur länge som helst om den hålls efter någorlunda..
 
Skargardsbon har du någon prisindikation på lärken, från Småland.
Jag kollade på skoj och fick priser på ca: 3500 kr/kbm för sågfallande virke (ej hyvlat) även det i Småland :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.