Hej,
Vi klurar på att bygga ett hus i timmer och har fastnat för några av Sibcons modeller. Är det någon som har erfarenhet av dem?
Vore tacksam om ni ville dela med er i så fall =)
 
Hej
Hur har det gått för er med dom?
 
Det blev aldrig något. Vi hittade ett 1800-tals timmertorp som vi blev förälskade i istället innan vi ens hade kontaktat sibcon.
 
  • Gilla
Peter_Henry
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.