Tack!
ikväll dog minneskortet på RPi igen. (gillar inte min loggande elmätare)
Nu är det dags att ta tag i det.
Har läst på lite om docker under dagen.
Planen var:
OMV4 med docker.
Sedan det jag behöver via docker containers
Men ska läsa på om ESXi under kvällen så får vi se var det hamnar.
Blir nog nån ny disk under black friday iaf. De har gått lite för länge de som sitter i servern.