Tack!
ikväll dog minneskortet på RPi igen. (gillar inte min loggande elmätare)
Nu är det dags att ta tag i det.
Har läst på lite om docker under dagen.

Planen var:
OMV4 med docker.
Sedan det jag behöver via docker containers

Men ska läsa på om ESXi under kvällen så får vi se var det hamnar.
Blir nog nån ny disk under black friday iaf. De har gått lite för länge de som sitter i servern.
 
P
Varför inte logga mot en nätverksdisk istället för minneskort ?
 
Ja du det här jag inget bra svar på.
Men nu har jag bestämt mig.
Allt ska in på samma hårdvara.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.