Skadade träbalkar och en grönmålad stenmur i en torpargrund, synliga tecken på ålder och slitage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Undergolv med synliga bjälkar, isolerade rör och pelare i ett potentiellt torpargrund.
Skapa konto
Träbalkar under ett hus med möjliga skador och isolering, synlig i en torpargrund.
Skapa konto
Vy under trägolv med balkar och stolpar i torpargrund, synligt isoleringsskikt och grundmur.
Skapa konto
Skadade träbalkar och en grönmålad stenmur i en torpargrund, synliga tecken på ålder och slitage.
Skapa konto
Undergolv med synliga bjälkar, isolerade rör och pelare i ett potentiellt torpargrund.
Skapa konto
Träbalkar under ett hus med möjliga skador och isolering, synlig i en torpargrund.
Skapa konto
Hej,
Kollar på ett landställe med torpargrund,
Ingen besiktning gjord. Jag är helt okunnig men Va nere i grunden och det ser rätt fräscht ut men reagerade på dessa balkar. Någon som har några åsikter?

• Vy under ett torp med torpargrund som visar träbjälkar, stödmurar i betong och installationer av rör och kablar.
    Skapa konto
Det ser bra ut tycker jag. Verkar som att någon har kladdat med cuprinol eller liknande på några ställen.

useless useless skrev:
Det ser bra ut tycker jag. Verkar som att någon har kladdat med cuprinol eller liknande på några ställen.
Tack snälla för svar!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.