Hej! I min krypgrund har jag en ca 80 cm lång 32 mm PEM-slang från marken upp till husbotten.
Hur är rätt sätt att isolera denna stump? Visserligen har jag mätt upp lägsta temp i grunden till +2,5 grader, så det fryser normalt inte, men tänker att man ändå sätter på någon form av isolering.
Duger det med den allmänt förekommande grå rörisoleringen av polyetenskumplast med tjocklek 13 mm?? Vad är brukligt?
/Sven E
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.