Jag syftar ju på min föreslagna lösning där X tar över hela huset.
I TS lösning får han pengarna (ca 5%) mot att barnen får en andel på 15%. Det är där det blir lite rörigt. Och då har vi inte ens gått in på reaskatteffekter.
Summa summarum lämnar TS över 50% av ägandet mot en ersättning på 40%.