P
K kindvall skrev:
Jag syftar ju på min föreslagna lösning där X tar över hela huset.
I TS lösning får han pengarna (ca 5%) mot att barnen får en andel på 15%. Det är där det blir lite rörigt. Och då har vi inte ens gått in på reaskatteffekter.
Summa summarum lämnar TS över 50% av ägandet mot en ersättning på 40%.
Ok, fast TS har redan skrivit att släktingen inte kan få fram dom pengarna så jag ser inte din lösning som realistisk. Jag tycket alla lösningar där barnen blir indragna som dåliga.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.