2 207 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
Separata brunnar, Malmbergs
Gulnandet går ju att motarbeta.
Det har nämnts på annat ställe att det finns ju en risk att det sliter på plasten så man ska väl inte köra det på sina dyrbaraste klenoder, men gulnade elgrejer är säkert ingen större fara med.
http://retr0bright.wikispaces.com/
Det har nämnts på annat ställe att det finns ju en risk att det sliter på plasten så man ska väl inte köra det på sina dyrbaraste klenoder, men gulnade elgrejer är säkert ingen större fara med.
http://retr0bright.wikispaces.com/
Det bestämmer du väl själv.gadeberg skrev:
Jag funderar i alla fall på att ha någon Biltema-dimmer som komplement till Eljo Trend som det blir i övrigt i huset. Dom ser snarlika ut faktiskt.
Men inget är skrivet i sten än.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Inte blanda i samma rum, men olika typer i olika rum kan man ju ha. Förslagsvis samma serie, fast olika färger och matriel (stål/glas osv). (ELJO Exxact)
//Patrik
//Patrik
Ok, tackar för alla synpunkter.
Vill helst inte blanda. Och ingen större skafa skedd än då det ända rummet som har malmbergs är ett sovrum på ovanvåningen. Då får bli att ge sig in i djungeln igen och välja.
En anledning till att inte välja malmbergs
Vilka grossister finns det som säljer elsaker?
För privat personer tycker jag bara det finns elbutik då många andra har lite dåliga sidor.
Vill helst inte blanda. Och ingen större skafa skedd än då det ända rummet som har malmbergs är ett sovrum på ovanvåningen. Då får bli att ge sig in i djungeln igen och välja.
En anledning till att inte välja malmbergs
Vilka grossister finns det som säljer elsaker?
För privat personer tycker jag bara det finns elbutik då många andra har lite dåliga sidor.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Solar, Selga, Storel, Elektroskandia, Ahlsell m.fl. men de säljer allt som oftast inte till privatpersoner.
Men gör egentligen någon grossist det? Godisgrossisterna som säljer godis till Ica, säljer de till privatpersoner också, må tro?
//Patrik
Men gör egentligen någon grossist det? Godisgrossisterna som säljer godis till Ica, säljer de till privatpersoner också, må tro?
//Patrik
Jag är inte privat person till yrket så brukar kunna lösa sig
Kom på att de är bara vid uttagen vid fönstren som jag behöver de na typen av uttag och de kommer ju skymmas av gardin
Men vilket uttag tycker ni liknar Malmbergs Nova mest?
Kom på att de är bara vid uttagen vid fönstren som jag behöver de na typen av uttag och de kommer ju skymmas av gardin
Men vilket uttag tycker ni liknar Malmbergs Nova mest?
Redigerat:
Klicka här för att svara