Fundera på att montera ny ytterbelysning på mitt hus, denna armatur har nämligen en lampa riktad uppåt och en riktad neråt. Då är min fundering om det går att ha sensorlampor i den? eller stör de varandra?
 
Attitudeswe
Sitter dom i var sitt hus, eller i samma glasbubbla?

Mest premium blir det jj om du har en sensor för hela fasaden så att allt tänder samtidigt. Finns astro-ur för dinskena också
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.