A arvid53 #1 Medlem · Kronoberg · 317 inlägg 24 nov 2023 22:32 arvid53 Medlem Kronoberg 317 inlägg 24 nov 2023 22:32 #1 Fundera på att montera ny ytterbelysning på mitt hus, denna armatur har nämligen en lampa riktad uppåt och en riktad neråt. Då är min fundering om det går att ha sensorlampor i den? eller stör de varandra?
Fundera på att montera ny ytterbelysning på mitt hus, denna armatur har nämligen en lampa riktad uppåt och en riktad neråt. Då är min fundering om det går att ha sensorlampor i den? eller stör de varandra?
Attitudeswe #2 Husägare · Partille · 2 359 inlägg 24 nov 2023 22:47 Attitudeswe Husägare Partille 2 359 inlägg 24 nov 2023 22:47 #2 Sitter dom i var sitt hus, eller i samma glasbubbla? Mest premium blir det jj om du har en sensor för hela fasaden så att allt tänder samtidigt. Finns astro-ur för dinskena också
Sitter dom i var sitt hus, eller i samma glasbubbla? Mest premium blir det jj om du har en sensor för hela fasaden så att allt tänder samtidigt. Finns astro-ur för dinskena också