5 480 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
Sektionsritning?
Om det inte är någon speciel kåk så kolla vår web - under "Vårt mål".
Där finns sektionsritning på vårt hus, både som GIF under "Sektionsritning" samt mer detaljerad PDF under "Ritningar".
Där finns sektionsritning på vårt hus, både som GIF under "Sektionsritning" samt mer detaljerad PDF under "Ritningar".
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Fasting65 - hör inte till ämnet men det var en snygg sajt ni har - och ombyggt hus. Jobbar du med reklam eller är du en hejare på html/web? Just curious!
Tackar för berömmet - jag ska vidarebefodra den till min webformgivande/ad:ande sambo som fixat formen.
Den blev lite väl rudimentär, men från början var det ju ett halvt hafsjobb som gled över i produktionsläge.
Man kan väl säga att hon gjort formen men jag som stått bakom och sagt "NEJ, inte DEEET typsnittet, för disco. Kör ett klassiskt istället - och bredda det mer." och "urk vilken färg, mer funkis ska det vara". Jag är världsbäst på att vara läktarproffs.
Vad gäller huset så är det rätt plankat från Edvin Engströms 504 funkisvillor i Södra Ängby i Bromma, Stockholm. Dessa är ju helt horriblet snygga. Stadsbyggnadskontoret skall ha en eloge för att de stått ut med mina besök på expeditionen. Många ritningar har kopierats från mikrofilm där ;D
Den blev lite väl rudimentär, men från början var det ju ett halvt hafsjobb som gled över i produktionsläge.
Man kan väl säga att hon gjort formen men jag som stått bakom och sagt "NEJ, inte DEEET typsnittet, för disco. Kör ett klassiskt istället - och bredda det mer." och "urk vilken färg, mer funkis ska det vara". Jag är världsbäst på att vara läktarproffs.
Vad gäller huset så är det rätt plankat från Edvin Engströms 504 funkisvillor i Södra Ängby i Bromma, Stockholm. Dessa är ju helt horriblet snygga. Stadsbyggnadskontoret skall ha en eloge för att de stått ut med mina besök på expeditionen. Många ritningar har kopierats från mikrofilm där ;D
Klicka här för att svara