Förvisso. Men om det fungerar bra för många andra är det ändå rätt troligt att något "unikt" hos dig triggar det felaktiga beteendet.RoTe skrev:
Kan du testa med helt annan fysisk utrustning? Får du samma problem då?
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 814 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 814 inlägg
Inte märkt något. W10 LTSC med senaste säkerhetsuppdateringar (som fortfarande kommer), samt senaste verson av Chrome. Kan testa de andra 3 läsare jag har installera, återkommer.
Bing - funkar bra, lite långsammare
Opera - Funkar bra, samma som Chrome
Brave - Klart snabbast av de fyra.
Bing - funkar bra, lite långsammare
Opera - Funkar bra, samma som Chrome
Brave - Klart snabbast av de fyra.
Helt klart är felet i min dator men vad och varför bara BH, alltid BH... Tror det enklaste är ett android bt tangentbord.Alfredo skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 114 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 114 inlägg
Fint att du fick ordning på problemet 
Om du vill förstå mer om varför skulle du kunna göra tracert mot www.byggahus.se i Kommandotolken med resp utan VPN.
Om du vill förstå mer om varför skulle du kunna göra tracert mot www.byggahus.se i Kommandotolken med resp utan VPN.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 114 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 114 inlägg
Man kan kanske se vilken server som tar tid på sig och då kanske det går att klaga någonstans. Men "förstå mer" (som jag skrev) är inte samma sak som "lösa problemet" (vilket du verkar tycka att jag borde ha skrivit om). Man kan vara mer eller mindre nyfiken av sig, mer eller mindre vara intresserad av att förstå etc.Alfredo skrev:
Ser perfekt ut när jag testar UTAN VPN men med VPN går det typ inte, tar en evig tid och får lite IP och Request time out bara. Vilket är tvärt emot verkligheten då med VPN går snabbare. Måste va nåt med VPN som inte gillar tracert, undrar varför...BirgitS skrev:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 831 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 831 inlägg