4 759 läst ·
74 svar
5k läst
74 svar
Segt Forum
Sida 1 av 5
Får väl gå mot strömmen och säga att jag tycker det flyter på bra. Beror ju såklart en smula på uppkoppling, dator mm, men på de olika datorer och uppkopplingar jag provat den senaste tiden, och idag, så tycker jag inte att det är överdrivet segt.
Ni vet väl vad reklamen säger: "worth waiting for.."
Edit: måste ändra mig, det ÄR otroligt segt. Har de möjligen ledigt, de som sköter servern?
Ni vet väl vad reklamen säger: "worth waiting for.."
Edit: måste ändra mig, det ÄR otroligt segt. Har de möjligen ledigt, de som sköter servern?
Redigerat:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
Någon gång i början av veckan hände nånting. Det blev plötsligt 10 ggr långsammare.
Ser man till vad man får hem till datorn verkar det gå lika snabbt som vanligt att få hem det faktiska textinnehållet (testa att tex stoppa och sen visa källkoden direkt efter att du klickat på en länk) men sedan är det något som hakar upp sig ordentligt.
Har inga skysta verktyg på privatdatorn att kolla men är det någon annons-server eller annan extern maskin som byggahus är beroende av som hakar upp sig?
// Mats
Har inga skysta verktyg på privatdatorn att kolla men är det någon annons-server eller annan extern maskin som byggahus är beroende av som hakar upp sig?
// Mats
