Är det bara jag som upplever att forumet blivit lite segt att ladda senaste veckan?

Thomas59
I alla falll idag har det varit segt och databasfelmeddelanden har dykt upp.

Igår också, men värre ändå ida, man får ha nåt annat på gång samtidigt läsa DN tex för varje tråd tar lång tid att få upp.

instämmer... vart segt ett tag...

Samma fenomen här. :mad:

Kan det ha kommit gröt i maskineriet? :wow: :D

Ja j*vligt segt.

Ja nog är det segt alltid. Dock skönt att det inte är datorn det beror på eftersom flera har problem.

Får väl gå mot strömmen och säga att jag tycker det flyter på bra. Beror ju såklart en smula på uppkoppling, dator mm, men på de olika datorer och uppkopplingar jag provat den senaste tiden, och idag, så tycker jag inte att det är överdrivet segt.

Ni vet väl vad reklamen säger: "worth waiting for.." :)

Edit: måste ändra mig, det ÄR otroligt segt. Har de möjligen ledigt, de som sköter servern? :)

Redigerat:
Någon gång i början av veckan hände nånting. Det blev plötsligt 10 ggr långsammare.

Har varit mkt segt ett par dagar och databasfelmeddelande har dykt upp då och då

Instämmer!

Ser man till vad man får hem till datorn verkar det gå lika snabbt som vanligt att få hem det faktiska textinnehållet (testa att tex stoppa och sen visa källkoden direkt efter att du klickat på en länk) men sedan är det något som hakar upp sig ordentligt.

Har inga skysta verktyg på privatdatorn att kolla men är det någon annons-server eller annan extern maskin som byggahus är beroende av som hakar upp sig?

// Mats

Det är sjuuukt segt...

...och påminnelser om nya inlägg får man inte heller. ;-\

Seeegast av alla :(

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.