Samma här....Firefox jobbar långsamt och visar skräp av och till...
Kör med version 2.0.0.14.
Har testat med 2 datorer och 3 olika internet leverantörer.
Samma här....Firefox jobbar långsamt och visar skräp av och till...
Kör med version 2.0.0.14.
Har testat med 2 datorer och 3 olika internet leverantörer.
Fungerar helt ok med IE 7.0
MvH
/Per
Har samma version.
Ibland kommer det upp spara fil som när man besvarar ett ämne
Åfan, jag har också Avast hemma, så det låter som att det skulle kunna vara den gemensamma nämnaren. Får se om jag hinner avinstallera det i helgen och se om skräptecknen försvinner då!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.