Sen några dagar upplever jag forumet som väldigt segt.
Första sidan Byggahus.se går snabbt men forumet är sirap.
Provar jag med Safari eller IE går det snabbt som blixten.
Är det någon mer än jag som har det här fenomenet?
Mvh Andreas
Första sidan Byggahus.se går snabbt men forumet är sirap.
Provar jag med Safari eller IE går det snabbt som blixten.
Är det någon mer än jag som har det här fenomenet?
Mvh Andreas
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Kan någon återskapa samma fel i Firefox version 2? Andreas, vilken Firefoxversion använder du?
Jag kör v 2.0.0.9
Det rullar på som vanligt här. Dvs inte blixtrande, då jag endast har sytråd (256 kbit/s).
Men någon prestandaförsämring har jag inte märkt. Tvärtom, i förmiddags tyckte jag det t.om. gick snabbare än vanligt (men det var kanske jag själv som befann mig i en långsam tidsström)
Det rullar på som vanligt här. Dvs inte blixtrande, då jag endast har sytråd (256 kbit/s).
Men någon prestandaförsämring har jag inte märkt. Tvärtom, i förmiddags tyckte jag det t.om. gick snabbare än vanligt (men det var kanske jag själv som befann mig i en långsam tidsström)
Jag har inga problem med FF 3.0 release candidaten på OS X.
Ni som har problem, testa att kasta bort era byggahus.se cookies i webbläsaren.
/M
Ni som har problem, testa att kasta bort era byggahus.se cookies i webbläsaren.
/M
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
I Firefox 2 hittar ni Byggahus.se cookies under "Verktyg > Inställningar > Sekretess > Visa kakor".
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Finemang, hoppas det löser sig för Chips också.
Jag hade fortfarande problem igår, efter borttagning av alla kakor... Får även ibland samma sida som Andreas här över, samt att browsern ibland vill öppna .php-sidan med extern viewer.
Funderade på om det är något konstigt med mimetyper, men det ser ju ut att stämma.
Vet inte om felet ligger ligger i FF3 eller forumet, men jag har inte råkat ut för dessa problem på något annat forum eller sida...
Funderade på om det är något konstigt med mimetyper, men det ser ju ut att stämma.
Vet inte om felet ligger ligger i FF3 eller forumet, men jag har inte råkat ut för dessa problem på något annat forum eller sida...
