M -MH- skrev:
Det kan ligga en döing under sängen...

[länk]
En lägenhet som har stått "tom" så länge borde kräva lite städning innan visning. Hade man bara damsugit lägenheten hade mannen sannolikt hittats.
Helt fruktansvärt att inge letat efter honom heller. 80-åringar försvinner abslolut vanligast genom döden. Med största sannolikhet borde han funnits i lägenheten, om han inte hittats på annan plats.
Skandal, enligt mig.

hsd
2 år dessutom

A AG A skrev:
En lägenhet som har stått "tom" så länge borde kräva lite städning innan visning.
Kronofogden städar aldrig innan visning.

hsd
M -MH- skrev:
Kronofogden städar aldrig innan visning.
Helt uppenbart ;)

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Undrar om han blev mördad? Själv hade jag ju inte krupit in under sängen om jag kände på mig att liemannen stod i farstun.

J Jaggatagga skrev:
Undrar om han blev mördad? Själv hade jag ju inte krupit in under sängen om jag kände på mig att liemannen stod i farstun.
Var hade du gömt dig då?

• Haha
Freddedan
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Var hade du gömt dig då?
Liemannen i sammanhanget var en metafor för döden, inte en mördare. Så jag hade ansträngt mig å det yttersta att kravla ut i trapphuset och ta mitt sista andetag för att slippa bli en "lustig artikel" om dödsbon :confused:.

Lär dig spela schack.

E
A AG A skrev:
En lägenhet som har stått "tom" så länge borde kräva lite städning innan visning. Hade man bara damsugit lägenheten hade mannen sannolikt hittats.
Helt fruktansvärt att inge letat efter honom heller. 80-åringar försvinner abslolut vanligast genom döden. Med största sannolikhet borde han funnits i lägenheten, om han inte hittats på annan plats.
Skandal, enligt mig.
Det kan ha varit 81-åringen dvs Slebba eller så Margarin Diet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.